Eesti moebränd Ennos liitus rahvusvahelise karusnahavaba programmiga Fur Free Retailer, mida Eestis esindab Loomus. Eestist on juba 30 moeloojat ühinenud selliste tuntud tipptegijatega nagu Prada, Versace, Gucci, Armani, Hugo Boss, Tommy Hilfiger, Calvin Klein ja teised.
“Olen isiklikult organisatsiooni Loomus pooldaja ja kaasan sellesse Ennos brändi, millega tahame propageerida ühiskonda julmuse vastu,” ütles Ennose brändi looja Kersti Pohlak.
Ennos ühendab endas Skandinaavia minimalismi ja Ida- Euroopalikku praktilisust. Ennose fookuses on laitmatu istuvus ja materjalide valik.
Fur Free Retailer on maailma juhtiv karusnahavabasid ettevõtteid ja eetilise kauba tarbijaid ühendav programm, mille eesmärgiks on julgustada ettevõtteid karusnahast loobuma ja edendada seeläbi eetilist tarbimist. Enam kui 20 riigis toimiva Fur Free Retailer programmi kutsus ellu rahvusvaheline Fur Free Alliance koalitsioon, kuhu kuulub üle 40 juhtiva looma- ja keskkonnakaitse organisatsiooni üle maailma. Eestit esindab koalitsioonis Loomus.
Fur Free Retailer programm on tunnustatud ISO 26000:2010 sotsiaalse vastutuse juhisega näitena valdkondlikust algatusest. Lisateavet karusnahavaba programmi kohta leiab aadressil http://estonia.furfreeretailer.com
Loomus tegeleb loomade huvide ja õiguste kaitsega ning loomade huvide esindamisega ühiskondlikes aruteludes. Loomus seisab eelkõige nende loomade eest, keda kasutatakse põllumajanduses, loomkatseteks, meelelahutustööstuses ja karusnahkade tootmiseks. www.loomus.ee